Kompani K: Onkel Osvalds Orkester, Spelar Til Dans

Thrill Is Gone, Baby

Posted in Canon EOS 450D by Knutsvik on July 23, 2010

Friday, 23rd July 2010. Odessa.

she goes to buy some more shoes or something, and I stay behind at the Frapoli for mojitos and a cigar.

the afternoon heat is overwhelming, but the finely chopped mint leaves have a cooling effect on me. the US Navy is visiting Odessa, and the enlisted sailors’ presence is felt everywhere, especially here. the bar staff plays a live recording of BB King in their honour. – the thrill is gone, the old man sings, – the thrill is gone, baby, and suddenly the Frapoli feels like Memphis in the 50ies, and I ask the girl for another mojito.

Tagged with: , , , ,

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. MT said, on July 23, 2010 at 8:30 PM

    You know shoes,or something ,we must have them🙂

    Eg forstår ikkje heilt kva eg ser her,men stilig er det,og musikken og orda dine,set meg i ei fin stemning.

    Eg har tenkt å ta eit glass raudvin og smørje mine melankolske årar med i kveld.Har kjøpt Stein Mehrens bok Ordre i dag og skal blade gjennom før eg gir den vekk.Han er fin.

    Kos deg vidare du og ditt fylgjje.
    Marieklem

    • Knutsvik said, on July 24, 2010 at 10:31 AM

      haha – hey, MT, og god morgon, god morgon😀

      eit glas raudvin på ein fredagskveld er ikkje meir enn kva alle burde unna seg. det gjer godt for både kropp og sjel, og kanskje … om du ser godt etter når du er eit lite stykke nede i glaset, så ser du kva eg har tatt bilete av og *ler*

      håper du hadde ein fin kveld, Marie!

      Hepp!

  2. MT said, on July 24, 2010 at 12:15 AM

    Du høyrer BB King,eg høyrer Miles Davis og Time after time frå jazzjubileum Molde på nrk2 og tenkte på deg🙂

    • Knutsvik said, on July 24, 2010 at 10:32 AM

      ay, MT, du veit – meg og Miles, veit du, meg og Miles *ler*

      (det skulle vore fleire som oss *ler*)

      ooog laurdagshepp på deg😀

  3. stjernetyven said, on July 24, 2010 at 7:46 PM

    Alle gode ting samlet i ett bilde. Jeg liker det. Fin skjorte mr K😉
    Og det blå askebegeret er den perfekte koblingen til musikk og tekst. Og til sinnstemningen min idag.

    Jeg drikker hvitvin og hører Finn Coren lese/spille Olav H. Hauge.

    *lørdagssmask*
    🙂

    • Knutsvik said, on July 25, 2010 at 10:29 AM

      haha – hey Starry, og g’morgen, g’morgen. _alle_ gode ting er kanskje ikke med i bildet, men mange nok til at ettermiddagene går av seg selv i hvert fall *ler*😀 og askebegeret var riktig fint der det lå og reklamerte for kruttsterke, franske Gauloises-sigaretter *grøss* jeg hukser jeg røykte sånne en periode på gymnaset da jeg var mer enn normalt intelektuell ja *ler*

      ha en fin søndag, baby!

      *smask*


Leave a Reply

