Kompani K: Onkel Osvalds Orkester, Spelar Til Dans

and fear and paranoia gripped me

Posted in Das Bärbl by Knutsvik on February 11, 2011

Friday, 11th February 2011.

so, I awoke at 5.30 AM today, unable to fall asleep again and after twisting and turning for 30 minutes I suddenly realized I still had an erection, and sleepy as I was I immediately and irrationally started to worry if this was a classic case of constant erection. they exist. they’re real – I’ve read about them, and I don’t want one, and fear and paranoia gripped me.

24 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. MT said, on February 11, 2011 at 7:26 PM

    Du mister ,du mister 🙂

    Bildet er vakkert.Å gå frå mørket til lyset er deilig.
    Klem igjen 😉

    • Knutsvik said, on February 11, 2011 at 8:06 PM

      haha – hey MT, du veit: no er eg offisielt ein middelaldrande mann og veit ikkje kva det betyr, men eg trur at då er allting mogleg og alt kan skje *ler*

      😀

      ooooog klem på deg og, Marie!

      Hepp!

  2. MT said, on February 11, 2011 at 8:59 PM

    Åra mellom 40 og 50 gir uante muligheiter Mr,alt kan skje og skjer 🙂

    • Knutsvik said, on February 12, 2011 at 12:46 AM

      hahaha – ja, eg merka det, MT. aldri før har eg vel vore glad for at ein ståkuk forsvann *ler*

      😀

      NEEEEIIIIIIIIIIII! Huff, huff, huff! eg kan berre ikkje tru at eg skreiv nett det! når Kurt Wagner og Courtney Tidwell berre har sunge fra seg no så MÅ eg sova, MT!

      *ler*

      Hepp!

  3. z ... said, on February 12, 2011 at 5:55 PM

    ***

    Ohhh….. such an Evil Force
    My Knight mmmm….
    I had my Paranoia Moment
    last Night as well

    *

    • Knutsvik said, on February 13, 2011 at 2:49 PM

      ah, yes, My Lady of The Moon, I Felt Stricken, And Had To Consider Very Carefully What To Do With My Condition, For Even If I Love The Sweetness Of Swelling I Still Want To Experience Blessings Rather Than Curses, Ay, Madonna, I Had To Consider Very Carefully What To Do As I Love The Sweetness Of Swelling And Did Not Want To Mutilate Myself With Blades Of Death And Blood ….

      Ay, I Kiss Thee On This Day of Rest, Madonna, I Kiss Thee On This Day Of Rest And Relaxation …

  4. stjernetyven said, on February 13, 2011 at 11:28 PM

    hahaha – du altså! Det er mye man kan bekymre seg for her i livet… Tror du bør vurdere å sortere litt mellom reelle og ikke fullt så reele trusler *ler*

    *smask*

    Men du? Jeg liker bildet ditt. Veldig flott Det er ikke paranoia i det iallefall, er det det da? Nesj. Snarer tvert imot, her vandrer man inn i lyset og varmen… 😀

    Herreguuud så jeg gleder meg til februar er over. Nest etter november, som er uten sammenligning verst, er februar den verste måneden i året. Men snart, mr K,snart er det Afrika på denne stjernetyven 😀

    Hepp og *dobbeltsmask*

    • Knutsvik said, on February 14, 2011 at 10:24 AM

      Ay, Starry! Afrika? Kult! da tar i hvert fall du et skritt ut av mørket og kulden og inn lyset og varmen mot svetteglinsende negre og brølende løver og GTs i solnedgangen 😀

      når det er sagt er jeg ikke akkurat en februarmann selv heller, men februar er likevel ENORMT mye bedre enn januar. nå er det lyse morgener og lyst til halv seks på kvelden og fuglene synger og styrer på på herregården for å posisjonere seg så nær Kaptein Kobras matfat som mulig foran hekketiden og snøen er borte og og og det er mammutsalg og snart er det sommer og halvnakne kvinnfolk på hvert et hjørne *ler* nei – januar er _mye_ verre 😀

      og duuuuu – i ettertid vet jeg ikke hva som var verst: frykten for at jeg hadde et klassisk tilfelle av konstant ereksjon (*grøss* 😀 ) eller at det faktisk gikk en hel halvtime før jeg faktisk merket at jeg eh hadde ereksjon daaaaaah *leeer* det må være alderen, baby!

      😀

      *smask*

      • stjernetyven said, on February 14, 2011 at 11:30 AM

        Våren kommer seinere til Oslo, det er nok det som gjør det. Som bergenser venter jeg på våren allerede i februar, men her er det kaldt og vinter til et stykke ut i mars. Ikke mange fuglene som synger enda, for å si det sånn. bare en stakkars kjøttmeis som pipper forsiktig med forstskjelv i stemmen.

        Jezz. GT, løver, sol og varme. Og er jeg heldig treffer jeg Silje også 😀

        Juhu!

        Hahaha, ja, det siste der er jeg enig i…det ER en bekymring. *ler* Selv lever jeg i klostertilværelse der sånt ikke eksisterer… muligens en bekymring det også. 😛

        *smasksmask*

        • Knutsvik said, on February 14, 2011 at 3:46 PM

          haha, stakkars lille kjøttmeisen, Starry! *ler* på herregården var det full revirposisjonering i helgen. ikke minst driver to skjærepar og to kråkepar på å slåss og herje noe fryktelig for tiden, og jammen satt det en svarttrost like utenfor biblioteksvinduet mitt og sang seg halvt i hel her også en ettermiddag, og da, baby, da er det ikke lenge før det braker løs for fullt. *sukk*

          😀

          skal du virkelig til Namibia? kult! du får hilse fra det høye nord!

          Hepp!

          • stjernetyven said, on February 14, 2011 at 4:33 PM

            jepp. Namibia. Muligens Botswana også, får se hva vi rekker på tre uker. Men ikke før i april. Så må lide meg gjennom mars først. Gleder meg til å dra lasssngt vekk fra alt og oppleve noe nytt, noe helt helt annet. 😀

            Klart jeg skal hilse! Eller kanskje du blir med? Vi trenger en barsk og bilkyndig mann!

            *smaaaaaaaaask*

            • Knutsvik said, on February 14, 2011 at 6:22 PM

              hehe – er det _en_ ting jeg virkelig, virkelig, virkelig IKKE er så er det bilkyndig, Starry!

              (dessuten eier jeg verken tursekk eller sovepose *ler*)

              😀

              meeeeeeeneh hvis noen tar ansvar for mekknga, bærer koffertene mine og sørger for eh sengekosen så stiller jeg selvfølgelig 😀

              *smask*

  5. z ... said, on February 14, 2011 at 8:13 AM

    ***

    ” There is a Heat

    a Heat that turns their Limbs to ashes

    yes – there is such a Heat

    There is a Death

    a Death that dilates their eyes

    yes – there is such a Death”

    z…

    Good Morning My Knight
    on this Day of Romance
    and Delight….

    *

    • Knutsvik said, on February 14, 2011 at 3:53 PM

      ah, Zamoyski, My Lady Of The Moon, A Death Which Dilates The Eyes – oh What An Image!

      And As I Watched Season One Of Carnivale This Weekend I Thought Of My Lady The Whole Time, For It Is A Saga Most Fitting For Thee, For The Wayfaring Wanderers Of Forgotten Share So Much Of Thy World, My Lady, For There Are Secrets Within Secrets, Truths Within Lies, There Is Lust And Flesh And Blood And Fire And Unbuttoned Lace Upon Madame’s Heaving Bosom, ay, Madonna, My Lady Of The Moon, And Lucifer Lurchs In The Shadows, Lucifer Lurchs In The Shadows, His Eyes All Dilated ……

  6. stjernetyven said, on February 14, 2011 at 6:52 PM

    hæhæhæh 😀

    La meg si det sånn: sovepose får du se til å kjøpe deg, koffertene kjører vi, ooog eh…resten ordner vi underveis 😛 *ler*

    Da sees vi! Gardermoen 5. april 😀

    *smask*

    • Knutsvik said, on February 16, 2011 at 10:01 AM

      hey – jeg overdrev visst fælt når jeg skrøyt på meg at snøen var borte og våren var her, for i dag lå det MINST 20 cm på herregården igjen, og jeg LIKER DET IKKE, og småfuglene sto og ventet på mat og jeg tenkte: Hey, Afrika? 5. april? I’ll cancel the penis doctor appointment, and just fly away! In short: I’m there, Starry, i hvert fall hvis jeg får ligge i midten 😀

      Hepp!

      • stjernetyven said, on February 19, 2011 at 12:03 AM

        *leeer* Klart du får ligge i midten.

        *smask*

        (takk og lov at det endelig er helg forresten. Fysj for en uke! *grøss*)

  7. B. said, on February 14, 2011 at 7:07 PM

    Oooooo! Your picture gives me an (photographic) erection! 😀

    Adore!!

    • Knutsvik said, on February 16, 2011 at 10:05 AM

      hahaha – hey, Bubbles! ooooooh, I’ll show you mine if You’ll show me yours *ler*

      😀

      Hepp!

  8. z ... said, on February 15, 2011 at 9:13 PM

    *

    Ohhh….My Knightly Emperor of Lust – The Lady of Echo Lake
    Highly Loves It All Ohhh….. The World of Carnivale…..Thank You so !
    I am drawn to it in many ways already….and I loved the Clips….
    very thoughtful now…..I wish for such a Carnival….
    a Carnival where The Priestess of High rules over All Who Enters….
    —–the Seen and the Unseen—— How I could wish I could run away
    to see and become an Ancient One travelling Time and Space
    fueled by Lust and Art to find the Passion and ohhh…..
    ————–the Secret Within Secret————-ohhhh mmm……

    *

    • Knutsvik said, on February 16, 2011 at 10:21 AM

      Ay, Zamoysky, Madonna, My Lady Of The Moon – For Certainly Lust And Passion Fill You And Fuel You, And As Light Is Hidden In Darkness And Only Flesh And Flame Will Set It Free So The Unseen In You Also Yearns For Freedom And Frantic Exposure Of Mind And Body Alike, Crazed Convultions Of Ancient Rituals Rediscovered, Sometimes Ruling Sometimes Ruled, Sometimes Gazed Upon, Sometimes Hidden, Sometimes Bound And Sometimes Free, Madonna, For This Is The World Of Carnivàle, This Is The World Of Flesh And Flame …..

      I Kiss Thee, Madonna, Lady Of The Moon. I Kiss Thee …

  9. z ... said, on February 17, 2011 at 1:36 PM

    ***

    Ohhhh…..so Bewitching
    and so True and I feel i am rolling
    in the Myriads of lights
    playing before my senses
    and pass into Rebirth….
    Thank You My Knight Arcane
    how I needed it….

    *

    *

  10. B. said, on February 21, 2011 at 7:36 PM

    Ha ha! I’ve already shown you (and all the world) mine, years ago. Several times, even! 😉

    Hepp, hopp!

    • Knutsvik said, on February 21, 2011 at 10:53 PM

      hahaha – and to think I thought it was all armpits, B 😀

      *ler*

      😀

      Hepp!


Leave a Reply

