Kompani K: Onkel Osvalds Orkester, Spelar Til Dans

Indian Summer: Knock Me Off My Feet

Posted in Norway by Knutsvik on March 24, 2011

Kanskje det er som Frobenius sier, at Giske og Huidtfeldt har presset unødvendig hardt på for å få produsert flere filmer av kvinnelige regissører enn nødvendig og at det innimellom gir seg uheldige utslag, men det betyr ingenting, ikke egentlig, for

Ellen Ugelstad har laget årets film, Indian Summer, på egen fritid og den har knappast kostet noen noenting som helst. Ugelstad er nær og var og personlig uten å bli pinlig og hun fotograferer som en gudinne, og filmen hennes vises på NRK for tiden. 

Knausgård: eat your balls out!

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. z ... said, on March 24, 2011 at 10:04 PM

    ***

    OMG…
    I am just watching on nett TV
    Thank You for naming the Film
    Ohhh what a Campaigne…
    ” I belong to the Sea ”
    he said…

    *

    • Knutsvik said, on March 24, 2011 at 10:23 PM

      ay, Madonna, The Pleasure’s All Mine, And Somehow I Know That You, My Lady Of The Lake, With Your Professional Background, Will Watch And Enjoy Indian Summer With Deeper Insights Than Me, For I Am Merely An Old Bartender, But He Said He Belonged To The Sea And His Sister Revealed The Unseen In Her Images, And I Love Her For That, And I Suspect She Somehow Also, In A Somehow Saner Way, Belongs To The Sea Too, And I Love Her As Much As I Love You, Zamoysky, Madonna, My Lady Of The Moon And The Lake ….

  2. B. said, on March 24, 2011 at 10:55 PM

    Oh! Must see! Thanks! 🙂

    • Knutsvik said, on March 24, 2011 at 11:07 PM

      oh, I loved it, Bubbles, and somehow her photography reminded me of how you take pictures 😉

      it’s a great documentary 😀

      Viva!

  3. stjernetyven said, on March 26, 2011 at 9:55 AM

    Fikk ikke sett den på TV, men kanskje jeg kan finne den på nettet.

    Hvordan er dagene, mr K? Her er det nedtelling… snart klør jeg en Panthera leo bak øret.

    😀

    God lørdag!

    *smaaaaaaaaaaaaaaaaaask* 😀

    • Knutsvik said, on March 26, 2011 at 12:21 PM

      hehehe – hey Starry – oooooh jo du, her går det strålende: som Lazarus er vel også jeg så smått på vei tilbake fra de døde 😀

      nedtelling til Afrika og til løver og tigrer og negrer og allting? Gud, Starry, det kiler vel litt, tenker jeg 😀 husk kamera!

      Hepp, hepp OOOOOOOOOOG *SMASK* *SMASK*

      • stjernetyven said, on March 29, 2011 at 9:39 PM

        Jepp, nå kiler det skikkelig, Knut. Skikkelig. Klart jeg husker det fine nye kameraet mitt 😀 Håper bare jeg klarer å ta noen skapandes bilder med det!

        Og hvis jeg ser en tiger, da skal jeg definitivt ta bilde. Da blir jeg nemlig berømt. “Turist beviser at det finnes tigre også i Afrika” 😀 Det hadde vært noe. Hvis ikke får jeg være litt tiger selv… grrrrrrr

        😀

        *smask*

        • Knutsvik said, on March 30, 2011 at 3:50 PM

          hæhæ – hvaaaa? dhøøøø – sier du at det ikke finnes tigrer i Afrika?

          *ler*

          du får sikkert en brillefin tur, og OM det nå mot all formodning ikke skulle være tigrer der nede så får du heller knurre litt selv ja 😀

          Hepp!


Leave a Reply

