Kompani K: Onkel Osvalds Orkester, Spelar Til Dans

Flight Delayed, Due To Meteorological Conditions

Posted in 5D-II, Free Liu Xia by Knutsvik on November 20, 2011

Saturday, 19th November 2011. Malaga Airport.

så me dreg oss attende til loungen igjen og drikk gintonic. etter ei stund gjer torevêret seg og SAS får lov å tanka drivstoff og sleppa oss ombord. der vert me sittjande i ein snau time. eg snakkar høgt og forakteleg om Carl Ivar Hagen, og siterer Omdals kommentar i Stavanger Aftenblad der han skriv at sjeldan har nokon vore så “katastrofalt ukvalifisert til et verv” som Hagen var til Nobelkomiteen. gintonic talk. det vert stilt på seteradene foran og bak oss. det er vel meg ei fin blanding av jålete Høgrefolk og vulgær FrP-pøbel, tenkjer eg.

me overnattar i eit herberge langt ute på Jessheimprærien. der et me skalldyrpasta og drikk Ringnes-øl før me ser ein meir enn kunstnerisk høgverdig film på pay tv. Gud forby om nokon skulle tru at me var jålete – eller vulgære!

det verste for meg er forresten å rulla skikkeleg på r’ane når eg skal snakka spansk med dei lokale kannibalane, men eg har bestemt meg for å la det stå til og rulla som berre det, så får heller kvinnfolka tru det er Banderasen dei har fått besøk av, eller kanskje Zorro Sjølv!

Hepp!

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. B. said, on November 21, 2011 at 6:05 PM

    Ha ha!

    Thumbs up! 😉

    • Knutsvik said, on November 21, 2011 at 11:55 PM

      hahaha, hey Bubbles, er man Daddy Cool så _er_ man Daddy Cool 😀

      Viva, Guapa! Viva Grrrrrrrrrrrrande 😀

  2. Hilde said, on November 21, 2011 at 8:41 PM

    Så…
    du fikk gjort et visst inntrykk forstår jeg
    eller var det…. gitt uttrykk 😉

    Liker bildet! 🙂

    • Knutsvik said, on November 21, 2011 at 11:52 PM

      haha, hei Hilde, du kan ta guten ut av Aust Stavanger, men du kan ikkje ta Aust Stavanger ut av guten, veit du 😀

      Hepp, Hilde, Hepp Som Berre Det!

  3. stjernetyven said, on November 22, 2011 at 8:07 PM

    hehehe… en god ting kan ikke sies for høyt. Var det ikke sånn tro? 😀

    Meeeeen, eh….. Jessheim??

    Hepp!

    • Knutsvik said, on November 22, 2011 at 11:17 PM

      hahaha, huff, hey Starry, El Grrrrande Caballero Rrrevolvero skal ikke ha sagt noe ufint om folk fra Jessheim, de er sikkert ikke verre enn oss andre, men – MEN – det var tross alt et relativt trist hotell SAS busset oss til!

      *snøft*

      !

      OG discobowlingen var STENGT!

      *ler*

      Hepp!


Leave a comment